понедељак, 3. јануар 2011.

SLATKA ISKUŠENJA - SITNI, POSNI KOLAČI



Recept za ove Štanglice od badema i oraha sa džemom od drenjina možete pogledati ovde. Izuzetno fin sitni kolač koji se pravi bez dodatka bilo kakve masnoće pa je i pogodan za one koji poste na vodi.




Recept za Bajaderu bez keksa možete pogledati ovde.




Moju izradu Aninih fantastičnih čokoladnih kuglica sa višnjom možete pogledati ovde. Jedan od najlepših sitnih kolača koje sam ikada probala.




Recept za kokos kiflice koje možete praviti u posnoj i mrsnoj varijanti možete pogledati ovde.




Ušećereni i medeni bademi i orasi se mogu napraviti i u vašoj kuhinji.




Nisu sitni posni kolači, ali Ušećerene jabuke će svakako obradovati decu.


28 коментара:

  1. Your honey hearts are cute.

    Happy New year! I look forward to seeing what you bake in 2011.

    ОдговориИзбриши
  2. Jelena,svi kolaci su jako ,jako dobri !!!!
    stanlice sa demom od drenjka,oh taj mi se najvise svida !!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno Jelena! Svi posni kolacici na jednom mestu! Saljem ti najlepse novogodisnje zelje iz sneznog Pozarevca!
    Sandra.

    ОдговориИзбриши
  4. Pa savršenstvo zaista!!!! Predivni su svi do jednog!!! BRAVO DRAGA!!:-)))

    ОдговориИзбриши
  5. Happy New Year to you & your family, Jelena! Wishing you the very best throughout 2011. What a terrific treat for the celebration. Thank you so much for sharing it. You're the best!
    Bless you all! & have a great day.
    Cheers, Kristy

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno izgledaju, propraćeni su receptima...
    BRAVO Jelena i pozdrav tebi!

    ОдговориИзбриши
  7. Mmmmm, vidim tu neke lepe nove receptice, ove dvoslojne stanglice sa dzemom od drenjina su mi jako interesantne, a cini mi se da su na tanjiru i vocne bombice od jabuka i sargarepe ako se ne varam (prva slika, drugi red kolacica sa leve strane)...te su mi omiljene, jos kad se naprave u kombinaciji sa dunjama, budu tako divno osvezavajuce.;)) Divan izbor kolacica i mislim da cu neke zabeleziti za probu....;)))

    ОдговориИзбриши
  8. @Mignonne i Mirjana-slažem se sa vama, te štangle obično prve odu. Jako su dekorativne,ukusne,a i recept je jednostavan. Mignonne, ja samo prenosim recepte, a sigurna sam da će tvoje spretne ruke napraviti sjajne kolačiće.

    ОдговориИзбриши
  9. Wooo...Jelena, these cookies are so perfect for the season holiday!
    Happy New Year to you.

    ОдговориИзбриши
  10. Savrseni recepti. Veliki sam ljubitelj sitnih kolaca. I moji slave Sv. Nikolu i uvijek nam je nedostajalo novih posnih recepata kada se Slava primakne. Sada ih mogu uputiti na ovu stranicu, neka se obezbjede, na vrijeme, novim receptima.

    ОдговориИзбриши
  11. Happy New Year.
    Yummy treats you had!

    ОдговориИзбриши
  12. Odlični kolači! Jelena tebi i tvojoj porodici sretna nova godina!

    ОдговориИзбриши
  13. Joj, tko bi ovome odolio!!! Savrseni su svi do jednoga!

    ОдговориИзбриши
  14. Krasni su ti kolačići, baš predivni ovako poredani!

    ОдговориИзбриши
  15. I ja sam pikirala odmah na ove drenjine, mada bih jos po nesto sa te tacne maznula :) Inace, na postu o bajaderama, prva, naslovna slike su Dadetove bajadere, mislim, on ih licno pravio :)

    ОдговориИзбриши
  16. Lijepo si ih poslagala , a i uslikala.
    Dobru godinu ti zelim!

    ОдговориИзбриши
  17. Divni su ti kolacici, svi po redu, a ova srculenca su me potpuno ocarala :)

    ОдговориИзбриши
  18. Divni kolačići! Srećna ti i uspešna nova godina!

    ОдговориИзбриши
  19. Divni recepti od tete Milene i hvala ti što si ih podijelila sa nama. Sve je odlično i super izgleda , a ja sam se zaustavila na Maraskino kuglicama :), njih ću sigurno napraviti , imam baš i višanja preostalih iz likera :)

    ОдговориИзбриши
  20. Sve najbolje ti zelim u Novoj godini! Kolacici su savrseni, a vec samo toliko receptica zabiljezila za iduce blagdane da bi komotno mogli objaviti jednu kuharicu s njima :)

    ОдговориИзбриши
  21. Divno i baš mi se dopadaju ove štangliceeee. Jako dobro, Jelence! Sve najbolje u Novoj godini uz puno dobrog zdravlja i dobre sreće:)

    ОдговориИзбриши
  22. Nezgodno je odabrati samo jedan kolac, kad su svi odlicni. Teske muke. :)

    Sve najbolje u Novoj godini!

    ОдговориИзбриши
  23. Joj prekrasni su svi, zbilja ne znam koji mi se više sviđa. Moram priznati da bi se ja dobrovoljno javila da pomognem sa slaganjem kolača na tacne. :D :D

    ОдговориИзбриши
  24. kasnim s komentarom, ali moram napisat: koje prekrasne slastice :)
    ovi polumjeseci od kokosa - jesu li to oni koje si spominjala?

    ОдговориИзбриши
  25. Koliko divnih kolača, svaka čast! i ja guštam svake godine u izradi za blagdane, često pretjeram s brojem kolača :DD
    ne znam što bih si prije izabrala iz ove ponude, sve je divno, mislim da možda ove karamel kuglice, čine mi se fantastične :)

    ОдговориИзбриши
  26. Draga Jelena ,predivni kolačići pred praznike.Puno pozdrava :)

    ОдговориИзбриши