среда, 6. март 2013.

ČOKOLADNI MAFINI - CHOCOLATE CHIP MUFFINS

Kada odrastete na bogatim i jakim tortama, šenenoklama, tulumbama, vanilicama i ostalim đakonijama koje se prave kod nas, čak i kad živite neko vreme tamo gde mafini vire iz svake fioke, te poslastice iz papirića i korpica teško da mogu da zadovolje nepce koje je naviklo na konkretni slatkiš. Ja lično nemam naviku da uživam u mafinima uz jutarnju kafu (samo mi još to fali - i onako mi se odeća nekim čudom u ormaru magično skuplja preko noći). Retko koji mafin mi se iskreno dopao, a i ne mogu ni da se setim kad sam ih poslednji put pravila. 




Onda sam se setila negde ćušnutog recepta za čokoladne mafine koje sam davno spremala i evo ih na blogu. Da se razumemo, nisam ljubitelj mafina, ali ove jako volim. Nisu ni previše slatki, onako taman, sa krupnim komadima čokolade koji se održe na površini mafina i ne istope. U receptu se koriste Hershey chocolate kisses, tj kapljice čokolade, ali su se komadi Menaž čokolade za kuvanje pokazali još bolji od njih. Nisam htela da ih pravim u papirnim korpicama, jer se čak i simpatičnija varijanta može napraviti sa papirom za pečenje. Treba malo živaca oko oblikovanja papirića koji neće da sednu kako treba u rupu kalupa, čak i kad rupu premažete vodom (nikako uljem kako preporučuju - ruke će vam biti masne kad ih jedete). Potrebno je samo napraviti faltice koliko god možete, a sipanjem fila one se same uglave i potonu na dno. Ono što je i lepota papira za pečenje, je da možete tačno podeliti masu da dobijete veće mafine.  





CHOCOLATE CHIP MUFFINS - ČOKOLADNI MAFINI

300g brašna
10g praška sa pecivo
50g kakaa
2 prstohvata soli
200g kristal šećera (oko 300g ako volite baš slatke mafine)
2 jaja
125g putera, otopljenog (možete ga zameniti uljem)
300ml mleka
200g crne čokolade bez šećera (Menaž 38% kakaa), krupno seckane


Otopite puter i ostavite ga da se malo ohladi, onako da bude mlak. Umesto putera možete koristiti i 125ml suncokretovog ulja. Viljuškom lakano umutite jaja sa šećerom. Pomešajte brašno, kakao, prašak za pecivo i so, pa u njih dodajte umućena jaja, puter i mleko. Viljuškom ili špatulom lagano sve promešajte da ujednačite masu. Dodajte jednu trećinu seckane čokolade, ali gledajte da to budu oni sitniji delovi koji su vam se izmrvili više. Ostavite krupnije komade čokolade za posipanje po mafinu. Super je kad su ti komadi koso sečeni.

Isecite 12 kvadrata veličine oko 19x19cm od papira za pečenje ili veličine koja vam paše za vaš kalup za mafine (projice). Pokvasite vodom svaki kalup i u njega utisnite (pokušajte da utisnete) papir. Nećete uspeti da ih zadržite prilepljene za dno, ali formirajte faltice uz sam obod, a sama masa će ih kasnije pritisnuti.

U svaku korpicu sipajte 2 pune kašike čokoladne mase, tj. rasporedite masu na 12 korpica. Pospite po površini svakog mafina ostatak krupnih komada čokolade.

Pecite na 180-200 stepeni (bez fena) oko 20 minuta. Ovo je količina za 12 mafina u papirićima, a ako koristite papirne korpice onda ih napunite skoro do vrha, onako da ostane par milimetara do vrha, pa ako vam pretekne pecite novu turu.




CHOCOLATE CHIP MUFFINS 

300g flour
10g baking powder
70g cacao
2 pinches of fine salt
200g sugar
2 medium size eggs
125g butter
300ml milk
200g dark chocolate


Melt the butter and let it cool a bit. Lightly beat the eggs and sugar with a fork. Mix flour, cacao, baking powder and salt and add the mixed eggs and sugar, butter, milk and half of the roughlky chopped chocolate. Save the larger pieces for the top. Mix lightly with a fork. Cut the baking paper into squares and pressinto a cup cake tin folding the edges. They will not sit in the cup, but try to get the folds right. Now place 2 full tablespoons in each paper cup, and divide the rest among the muffins. Place the rest of the chocolate pieces on top. Bake at 180-200 degrees Celsius (no fan) for 20 minutes.



67 коментара:

  1. Анониман6. март 2013. 13:28

    Mafine prezirem, mislim da je to jedan od losijih kolaca. Medjutim , moj sin ih obozava , primorana sam da tragam za receptom koji bi ,bar, donekle slicio onom maffinu koji se jede u Costa cafeu .
    Ovaj obecava, probam i javljam utuske mog mafinoljubca

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ih probala u Kosti ali sam videla slike na netu i zaista liče. Čekam utiske!

      Избриши
    2. Анониман9. март 2013. 22:40

      Draga Jelena, moj sin i muz koji, inace,priznaju samo kolace sa cokoladom kazu da su ovo najbolji mafini koje sam napravila, ikada. Njima treba vjerovati. ja,pak, kao neko ko ih ne voli moram da kazem da su najljepsi. Probala sam i ja, ovo je prvi mafin koji ne proizvodi onaj teski ukus koji imaji kolaci u kojima ima dosta brasna i masnoce. Od danas sam zaboravila sve prethodne recepte i kada budem morala da ih pravima, a znam da ce biti cesto, to je biti iskljucivo po tvom receptru. inace, bas izgledom lice na one iz cosata caffea. Hvala i pozdrav, Vesna

      Избриши
    3. Vesna e baš mi je drago. Neće se mafini buniti ako povećađ količin kakaa i čokolade. Meni se dopadaju krupni komadi po površini jer se oni ne istope. Kod nas su trajali 5 dana i bili su sočni i fini sve vreme. Držala sam ih u vatrostalnoj posudi sa poklopcem na sobnoj temperaturi. Kad nemaš puter onda može i ulje da ide.

      Избриши
  2. Pravila sam ih cim je Ana objavila recept (sa dodatkom ruma i koricom pomorandze)i mislim da su nam nakon prvog zalogaja postali omiljeni mafini!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sanja, razlike su male u svim receptima, a u čokoladu možeš dodati šta god voliš. Ja ih volim klot čokoladne.

      Избриши
  3. Анониман6. март 2013. 14:29

    I ja nisam neki narociti ljubitelj mafina, ali moj sincic se davi u njima, pa ih mama rado pravi :-) Ove Aninie sam napravila cim je postavila recept i jako su mi se dopali. Nemam Menaz cokoladu, koristim belgijsku crnu cokoladu sa 80% kakaa, a u mafine nisam dodala rum (zbog mog sina, iaako znam da je alkohol odavno ispario). Ovi mafini su bolji od svih koje sam ikada ranije jela. Ne znam kakve su u Kosti, to cu mozda probati kad dodjem u Beograd.
    Inace upotrebljavam silikonske modle za mafine i cup-cakes, ne ono u jednom komadu, nego 12 posebnih. Izuzetno su zgodni, jer papirnate korpice u sustini ne trebaju (ja ih stavljam naknadno radi dekoracije), plus zauzimaju minimalno malo mesta u kuhinji. Jelena, bice mi cast da ti poklonim jedan set kad budem dolazila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Salađo, ovi se minimalno razlikuju od Aninih, možda malo ređa masa zbog 2 jaja i nešto više kakaa, a sigurna sam da je belgijska čokolada savršena (meni bi bilo žao da je stavljam u mafine). Kod nas ima silikonskih kalupa ali onih u jednom komadu. Ma samo ti dođi bez iakakvih poklona da popijemo kafu.

      Избриши
    2. Evo, jos jednom napravljeni mafini po tvom receptu, polovina je zavrsila u stomacicu onoga ko drzi ovaj sladoled na slici... Valjda cu uspeti sutra da ga slikam...
      SIlikionski kalupi te cekaju od letos u jednoj fijoci mojih roditelja!

      Избриши
    3. Deca su najbolji kritičari, ali najbolji. Šaljem mu poljubac preko ovog ledenog vetra koji nam duva danima.

      Избриши
  4. Ajme, vidjela sam te muffine već i zbilja su mi se odmah jako svidjeli! Ja sam isto odrasla na domaćim tortama, kolačima, s orasima, čokoladom, lješnjacima i mama nikad nije bila oduševljena muffinima. Zato ja jesam :D Divan recept i obavezno ga moram probati! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anj, zaista to jeste i neko pitanje generacija. Meni lično mafini nisu toliko slatki da bi rekla da sam pojela kolač, ali nisu ni loši kad ti treba nešto onako da utoliš poriv za šećerom. Lepi su i da se ponesu kao poklon.

      Избриши
  5. Divni! Več sam jih videla kod Ane i su na TO DO listi :). I ja bi, kao Sanja dodala i malo ruma :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čokolada trpi razne dodatke koje voliš, rum, cimet, pomorandža, karamele seckane na menje kockice...

      Избриши
  6. Vrlo slično ih i ja pravim, po osnovnom receptu za mafine, pa dodam kakao. Odlični su, a u ovom papiru za pečenje zaista izgledaju dekorativno, ali si u pravu - umetnost je namestiti ih.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno izgledaju i svidjaju mi se ovako uradjene korpice. Isprobacu na ovaj nacin drugi put. Sto se tice muffins najvise volim sa borovnicama, ali bi vise nego dobro dosao ovaj jedan tvoj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas bi mogle višnje umesto borovnica, jer su one smrznute minijaturne, a kad stignu sveže onda imaju cenu kao suvo zlato.

      Избриши
  8. Videh na 24h kujna ovaj fazon za korpice od papira za pecenje ali kako to cesto biva, kako videla tako zaboravila i drago mi je da si me podsetila.
    Inace su mi najlepsi cokoladni mafini oni koje pravim od smese za brownies. Znaci mizerno brasna i puno putera i cokolade. Ili oni moji sa bademima bez brasna koji su isto tako socni. Ovo ostalo mogu da jedem ali nisam nesto odusevljena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tanja, da znaš da sam htela da napravim brownie mafine ali znam tačno koju konzistenciju testa tražim pa moram još da istražujem. Za mene su brownie oni sa gustom, gnjecavom masom, obično spadaju u kategoriju fudge brownie-a. Moram da pogledam kod tebe receptić.

      Избриши
    2. Zdravo Jelena! ni ja ne padam na mafne kao da su ne znam sta, ali se slazem sa tobom da je to vise generacijsko-kulturni pogled !!! Moram da priznam ipak da ujutru...uz kafu...vise volim da pojedem tako neto nego napr. Vasinu tortu (koliko je god odlicna)...Sto se tice brownies-a kao sto ih ti hoces...jos koliko dans cu da gledam da napravim post sa jednim fantasticnim malo gnjecavim rceptom pa ga probaj...ali, moram da ti donesem iz rima magicni sastojak - secerni sirup...on mu daje tu konzistenciju..i minimalno pecenje! Za nedelju dana sam u Beogradu, zvacu te na kafu i donosim ti sirup, vazi?

      Избриши
    3. Meni je apsolutno jasno zašto ih deca vole, jer su majušni i mogu da im stanu u ruku, kao mini tortice. Hvala ti na ponudi, ali ima Olja recept za zlatni sirup
      http://1331999.blogspot.com/2011/12/kucica-od-keksa-i-zlatni-sirup.html
      pa može i u kućnoj radinosti da se napravi, ne moraš da donosiš, a neizmerno tii hvala na ponudi, a za ostalo se dopisujemo, važi!

      Избриши
    4. Jao, ja sam tamno na receptu (Tacini cokoladni mafini) napravila stamparsku gresku, sreca te je jedna osoba primetila. Ne znam da li si ih gledala ali ne ide pavlaka u osnovnu smesu ... sad je ispravljeno.
      Negde usput sam izbacila prasak za pecivo iz recepta, posto ih pravim napamet i eto, napamet je i prasak otisao ali jos je bolje.

      Uglavnom, ne dobijaju se bas toliko zdudani, kako ih ja zovem, mafini nego je to vise fino, socno testo koje kao da je punjeno kremom, jer ih pecem minut duze nego sto bi trebalo da dobijem lava kolac.
      Mislim da je isto jako bitno da se jaja ni malo ne umute pre dodavanja, nego samo razmute u smesu.

      Избриши
    5. Pitanje: da li je taj "zlatni sirup" ustvari onaj bombonski sirup, koji se koristi za Gingerbread čovečuljke? Ako jeste, ima u Beogradu da se kupi, ja sam uzimala.

      Избриши
    6. Tanja (Taci) videla sam recepti i dopada mi se jer ide 50g brašna umesto 300 pa su sigurno izuzetno sočni. Da, jaja se generalno ne mute mnogo kod mafina, a i to je lepota jer ih napraviš očas posla. Šteta što nema preseka kod tebe.

      Избриши
    7. Tanja (Opasna) ne znam tu informaciju, a predpostavljam d aje bombondžinski sirup možda glukozni sirup i on se pravi sa glukozom. Zlatni sirup u kućnoj verziji koliko vidim ide sa šećerom i vodom i limunovim sokom kao kod Olje
      http://1331999.blogspot.com/2011/12/kucica-od-keksa-i-zlatni-sirup.html
      ali ga ona koristi za gingerbread kućicu pa je možda to to. Treba Olju pitati.

      Избриши
    8. Nije mi palo na pamet da uslikam presek ili makar griz. A relativno skoro sam ih pravila. Od ove kolicine se ne dobijaju nesto veliki mafini, da skrenem paznji i na to. :)

      Nesto sam guglala za taj secerni sirup, izgleda da je to melasa, neka svetlija varijanta. Navodno se moze zameniti medom.

      Избриши
    9. Evo me opet. Pravila sam ponovo brauni mafine sa malom izmenom. Dodala sam kasiku meda i malo smanjila secer. Med daje malo lepljiviju smesu ali nista znacajno.
      Napunila sam 10 korpica jer nema sta da ih potera na neki rast, plus sto oni malo padnu kada su peceni. Mozda je cak trebalo u 8 da bi virili van korpica. Meni kolicina odgovara za 12 komada jer ih dodatno filujem ganaceom i umucenom pavlakom; ovog puta su isli bez toga.

      Recept - radis ovim redom:

      Rastopis 100g putera. U njega dodas 1 kasiku meda da se rastopi. Dodas u vruce 180g (ili jos malo manje) secera. Vratis vrlo kratko na ringlu uz mesanje i sklonis. Dodas 100g cokolade, vratis opet kratko na ringlu, sklonis i na dalje van ringle mesas da se cokolada istopi. Ubacis i malo ruma ili ekstrakta.
      Ubacujes dva jaja, jedno po jedno. Neumucena. Ubacis, mesas kasikom da se kompletno sjedini. Ubacis drugo i opet isto. Na kraju umesas kasikom 50g brasna.
      Vreme pecenja:
      10-11 minuta - dobijes lava kolac
      13 minuta (toliko sam sada pekla i pecem inace) - dobijes cvrste kolacice naokolo u tankom sloju, sa veoma mekanom i lepljivom sredinom.
      15 minuta - sada su jos cvrsci naokolo i manje mekani unutra. Kada se ohlade mnogo se vise ulube nego ovi od 13 minuta koji ostaju maltene ravni, vrlo malo padnu.
      Ako omasim vreme, Deki se zali da nisu dobro nafilovani :))) i svaki put objasnjavam da nema fila.
      Pratis da ti odozgo ne pocrne. Trebaju samo malkice da promene boju u tamno braon.
      Temperaturu rerne podesi po svom. Meni je skoro crkao grejac pa smo menjali i sad je to avantura dok ne zamenimo i ovaj drugi, gornji.

      Evo i fotografija preseka. Ostalo mi je mrvica na korpicama. Imala sam neke bele iz DM-a i jedna tura je bila dobra, na drugoj su se vise lepili. Ostale su mi te losije.

      https://plus.google.com/photos/112595087701252555944/albums/5856074055496051217?authkey=CJv_p_bstaXrKw

      Ako isprobas, javi utiske. :*

      Избриши
    10. Tanja, verujem da su jako sočni. Ako nisi već izmeni recept na blogu ili ga ponovo izdaj kao verziju II. Ja se stalno vraćam unazad na recepte i menjam stare fotke, malo doradim recepturu...

      Избриши
    11. Hvala na predlogu. Gledacu da ga objavim kao brauni kocke pa cu dodati i ovo varijantu kao mafini. :)

      Избриши
  9. Meni se ovde sve dopada i recept i mafini i korpice od papira i kutija za kolače i fotografije, ama baš sve mi se svidja!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Kod mene je obrnuta situacija, dete nije oduševljeno mafinima, možda zato što ih često pravim :D, ali Chocolate Chips mafine baš svi volimo! Odlični su, isprobala sam sličan recept, čisto čokoladno zadovoljstvo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa akd mama sjajno kuva onda mafini nisu toliko spektakularna stvar. Svi recepti su manje-više slični, negde ulje, negde puter, što više kakaa ne može da škodi. Jedino što volim krupne komade čokolade na vrhu jer mi se oni unutra manje-više istope. Super recept za one koji nemaju mikser.

      Избриши
  11. Mora da su dobri, sa ovoliko cokse...zlatno pravilo-sto kvalitetnija cokolada, to bolji mafincic. Meni je mafin, inace, naziv vise vezan za oblik, tj modlu u kojoj radim slatkis ili slanis. Skoro sam ceri koja obozava onaj obican kolac sa visnjama i jogurtom, pravila isti u modlama za mafine...i bas je bilo zanimljivo. Volim ih jer su zgodni za konzumaciju, a pogotovo za poneti..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš tako, i ja ih vezujem za modlu, iako postoje neka pravila koja ih razlikuju, mislim na ove slatke od cup cakes-a. Zgodni za put, a naročitoo za poklon.

      Избриши
  12. Jako dobro izgledaju, sviđaju mi se košarice od papira za pečenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Petra bilo je lakše raditi u onim kupovnim, ali desi se da ih nemam, a i ima ljudi koji ne mogu da ih nađu u prodaji pa nije loše znati da može i ovako i za slane i za slatke.

      Избриши
  13. Ja baš nisam načisto da li ih volim ili ne volim, valjda sve zavisi od recepta. Uvijek sam zazirala od pravljenja mafina jer mi je 12 kolačića bilo malo. Sad ih pravim ponekad ali još nisam našla zaista dobar a jednostavan recept. Ovi tvoji obećavaju, možda ih probam ovih dana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo da prijavim da sam našla zaista dobar recept. Nisam imala ni maslac a ni margarin pa sam stavila 125g ulja, vagala sam. Izašlo mi je 12 mafina i 13 cvjetića od 24 (wilton daisy). Slijedeći put popunjavam cvjetiće pa kalupe za mafine, malo su mi preveliki, ipak smažem ih 3 u cugu.
      Uvijek zaboravim koliko je teško sjeckati čokoladu za kuvanje.

      Избриши
  14. ja obožavam, još sam i čokoljubac a i Menaž prednjači nekad u trci sa stranim proizvodima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam fan Menaž čokolade i to mi je omiljena. Verovatno je to stvar detinjstva, jer sam uvek dobijala malo kad mama nepto pravi od nje. Ranije mi je bila baš gorka a sad mi je i preslatka, ali Menaž je Menaž.

      Избриши
  15. Анониман9. март 2013. 23:36

    Mmmm, ja baš volim mafine, a pošto ne spremam često kolače oni su najjednostavnija varijanta kad se namerim da ipak napravim nešto slatko :) ovi tvoji baš deluju profi, a i dečku se sviđaju te varijante sa seckanom čokoladom, pošto nema kod nas choco chipsa primorani smo da se snalazimo :)

    ОдговориИзбриши
  16. Jao, sta nam radis, ni sama nisam neki ljubitelj mafina ali ovim cokoladnim sigurno ne bih mogla da odolim, izgledaju tako divno mekani i socni. Recept sam pribelezila, pa prvom zgodnom prilikom ih pravim.:))

    ОдговориИзбриши
  17. Uvek sam za jedan ovakav mafin... ako bi uspela da se zadržim na jednom ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Mene sami pogled na ove muffine mami da ga odmah zagrizem, tako dobro izgledaju, a odlični sastojci i jednostavnost pripreme su im dodatna prednost. Super si ih napravila Jelena, baš krasno izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  19. Ljudi ja sam pravio ove maffine u silikonskim kalupima i ispali su exxtra :)

    ОдговориИзбриши
  20. Jelena, napravila sam danas mafine po tvom receptu. Kao sto sam i ocekivala, moj sincic je smazao dva komada u tren oka i tako izbegao veceru. Meni je ispalo 16 komada u silikonskim kalupima. Predivni su! Samo se pitam koliko ce ih docekati prekosutra... Onaj kakao koji sam ti donela letos (i nisam uspela da ti ga dam) je savrsen za ovakve kolace!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se sinčiću dopada onda je to najlepši kompliment koji neko može da dobije! Hvala Slađo, baš si srce!

      Избриши
  21. Papir za pecenje odlicno uklopim odgovarajucom casom oko koje prethodno oblikujem papirni krug pa ubacim u modlu . Odlicno se uklopi uz vodom navlazene modle.

    ОдговориИзбриши
  22. Jelena, najlepse hvala na ovom jednostavno ali odlicnom receptu. Probala sam nekoliko, medjutim retko su bili ovako socni. Naravno, deca su bila posebno teske sudije. Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako su ih deca u slast smazala onda je to najlepša pohvala. Hvala od srca i ljubac za klince.

      Избриши
  23. Da li mogu da ispecem mafine samo u kupovnim papirnim korpicama? Nemam kalup, a nikada ih nisam pravila. Moze li mala pomoc :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U papirnim korpicama može naravno napune se skoro do vrha, a sad ne znam kako bi se ponašale da se stave bez kalupa da li bi se raširile mnogo tokom pečenja. Za to ne mogu da garantujem. Mođda da se postave neki graničnici između korpica da ih drže. Nešto što može da ide u rernu.

      Избриши
  24. U zivotu sam toliko puta pravila mafine da ne mogu da izbrojim.....ali ovakav recept......miris, ukus...ma sve :) hvala na divnom receptu..odusevljena sam :)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I evo...opet sam ih pravila :) samo stavila visnje unutra, a gore belu cokoladu :) svakakve kombinacije su moguce ;)

      Избриши
    2. Ja se uvek držim čokolade (Menažice emni omiljene) ali višnje su super kombinacija sigurno.

      Избриши
  25. da li mogu da se peku u silikonskim tepsijama bez korpica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Silikonske kalupe nisam koristila, ali ako imate iskustvo sa drugim mafinima, projicama... onda sigurno mogu. Možda ispadne više komada pošto se u samim papirićima može sipati više mase a da ne prekipi. Ovde bi sipala do recimo prst ispod gornje ivice ili kako ste navikli.

      Избриши
  26. Divni mafini :) Svaki put kad zelim napraviti decko mi posalje ovaj recept tj post i samo po ovom receptu da pravim:) Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  27. Od kad sam jela cokoladne mafine u meku, trazila sam slican recept i naisla na ovaj. Napravila sam sa uljem i fenomenalni su, verujem da su sa maslacem jos bolji. Nisam koristila menaz cokoladu vec neku premijinu koja se pokazala kao jako dobra za ovo. Hvala na receptu!!!

    ОдговориИзбриши
  28. Moram, ali moram da komentarisem. :) Mafine ne bih nikad ni jela, ni spremala da sestricini nisam organizovala deseti rodjendan. Mafini obavezni. :) Od more recepata izabrala sam ovaj. Posto sam pravila tonu ovih kolacica, kupila sam najjeftiniju cokoladu za kuvanje. Pa sta bude, bice. Kad sam ih probala tople, nisu mi bili nesto. Ali posle! A tek sutra! Pa ne zna se kad su lepsi! Recept izdasan (vise od jednog kalyupa po jednoj meri), a mafini sto duzevstoje sve leosi, lepsi! Recept sa!m prisledila i komsinici. Eno je vec dve nedelje ne prestaje da ih oece! :) Morala sam biti opsirna. Poizdrav za sve vas slatkice! Maja

    ОдговориИзбриши