петак, 6. април 2012.

MEZZE - PRVI DOMAĆI ONLINE GASTRONOMSKI MAGAZIN

Pozivam vas da prelistate MEZZE, pvi online magazin na prostoru Srbije posvećen gastronomskoj kulturi. Dve divne food blogerice, Ana i Marija su našu ljubav prema kuvanju želele da pretoče u novu formu, i uz puno rada, mašte i posvećenosti podele je na ovaj način sa svetom. Magazin. MEZZE ima i svoju facebook stranicu.

Moj sromni doprinos ovom aprilskom izdanju je recept za Carrot cake koji možete pročitati na 34. strani Mezze magazina, i pogledati još slika kod mene na blogu, kao i recept za krem salatu od piletine, oraha, celera i jabuke na 21. strani magazina.




Moj sromni doprinos ovom aprilskom izdanju je recept za Carrot cake koji možete pročitati na 34. strani Mezze magazina, i pogledati još slika kod mene na blogu, kao i recept za krem salatu od piletine, oraha, celera i jabuke na 21. strani magazina.






25 коментара:

  1. Predivan magazin, iskrene cestitke svima vama i samo tako nastavite.

    Posjeceno i "lajkovano" :)

    ОдговориИзбриши
  2. BRAVO DEVOJKE!!! Odavno nisam neki lepši on-line....a Bogami i bilo kakav drugi magazin prelistala! Samo tako nastavite.

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajna ideja, još bolja realizacija. Sve pohvale i samo napred

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan časopis, jako mi se sviđa! Jedva čekam sljedeći broj.

    ОдговориИзбриши
  5. Kao glavni krivci su na tapetu Ana i Marija koje su lavovski odradile posao. Mi smo samo slale recepte, a cela tehnička stvar je pala na njih dve. Veliki entuziasti, te devojke i vrednice.

    ОдговориИзбриши
  6. Izgleda ama baš božanstveno.Sve pohvale!tebi Jeco i veliki kisss..pravila sam nedavno jednu tvoju salaticu-vrhunska!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vera, baš me zanima koja je u pitanju. Nisam baš u tokovima sa blogovima u poslednje vreme, samo da mi ne promakne ostavi mi link kad bude ako objavljuješ.

      Избриши
  7. sjajno, bravo! uživala sam u ovom predstavljanju i broju i ja se već nestrpljivo radujem idućem :) Znam koliko je truda i vremena potrebno za ovako nešto i zato vam zaista skidam kapu!

    ОдговориИзбриши
  8. Utisci su vise nego pozitivni, mislim da su nase dve cure uradile fantastican posao, i kada gledam vase fotografije mozda mi je jedino zao sto nemam bolji fotic, ali nadam se da ce se i to promeniti.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lana, tvoje fotke su savršene i ne vidi se da nije profi aparat. I ja imam sokoćalo od aparata ali mi je veći problem mesto za fotkanje nego sve ostalo.

      Избриши
  9. Časopis je divan. Sve čestitke! Jedva čekam sledeći broj. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Oduševljena sam časopisom, pregledala sam ga jučer i jutros ponovo :) Sve pohvale, radujem se već sljedećem broju!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Super ste, radujem se sljedecem broju :)!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Još jučer sam prolistala i oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast cure :) prelep je, a vreme objave pun pogodak. Nek vam je sa srećom!

      Избриши
  13. "prelistala" sam časopis i to što sam tamo vidila jako mi se sviđa.
    Čestitke Ani i Mariji i tebi , naravno!!!

    ОдговориИзбриши
  14. Sve sam več pogledala i mogu vam samo reči: bravo, super ste :)!!

    ОдговориИзбриши
  15. Bravo ! Magazi je izvrstan, odlično ste ovo napravile i ti si doprinjela odličnim receptima. Čestitam !!

    ОдговориИзбриши
  16. Lijepu BLOG! Velika recepti. :) Check out moj blog negdje ako možete. :)
    Edible Entertainment

    ОдговориИзбриши
  17. Jelena, nije me bilo u ovim vodama preko godinu dana, ali kako sam se vratila prelistala sam ti blog i sejvala sam i pinala ponesto recepata. Divne slike i divni recepti, jedva cekam da ih probam, pogotovo nesto domacih! A carrot cake? My favorite! Kad sam ga otkrila tu u USA nisam mogla vjerovati kako je fin :)

    ОдговориИзбриши
  18. Bravo Jelena, divna su mi oba tvoja objavljena recepta! Mislim da je predivna ideja napraviti ovakav časopis i jedva čekam novi broj cure :)

    ОдговориИзбриши