понедељак, 8. август 2011.

KAKO TREBA DA IZGLEDA DOBOŠ TORTA

Naslov bi bio pretenciozan da je u pitanju Doboš torta koja je izašla iz moje kuhinje, ali obzirom na to da je ovo savršenstvo delo ruku moje svekrve dala sam sebi slobodu da ovako krstim ovaj post. Doboš torta je zaštitni znak porodice moga supruga. Recept se prenosi sa generacije na generaciju, doduše još se niko od nas mlađih nije usudio da pokuša jer su standardi postavljeni prilično visoko. Recepturu imam zapisanu u svesci. Prosto i jednostavno, da prostije ne može biti, onako u par redova. Za nekoga ko je pravio milion puta nema tu šta da se objašnjava, ali za nas ostale ostaje samo preporuka da se čudo pravljenja ove torte mora uživo videti. Samo da napomenem da ova Dobošica ima 20 kora!




Prošle nedelje smo bili u gostima kod suprugovih i Doboš torta je već čekala nafilovana, ali bez šećerne glazure. To mi je bila idealna prilika da gledam i fotkam. Mogu vam reći da je i tada izgleda jako prosto, ali kada gledate majstora kako barata vrelim šećerom i nožem. Pomislite, ma mogu i ja to očas posla. Nema tu šta da se zabrlja. Ha! Žao mi je što nisam uključila opciju snimanja na aparatu, već samo slikala.




Evo ukratko kako je to meni izgledalo iz mog ugla. Šećer se karamelizuje, nekih 12 do 15 kašika, pa se na kraju doda kockica putera. Šećer se izlije na tortu polako i malo se potpomaže nožem u razlivanju. Torta se ostavi tako nekih desetak minuta. Nema ovde žurbe kao što sam mislila da treba da se seče brzinom munje da se šećer ne stegne. Ne! Ključ cele stvari je nož, i to najobičniji mali nož kao onaj iz escajga ali da je nešto tanji i da skoro nema recki. Onda se nož zageva na plotni sa jedne, pa sa druge strane i sa njim se seče staklo. Pri prvom potezu vidi se i dim. Prelazi se nekoliko puta preko jedne linije ali samo dubina šećera se seče i svaki put se nož ponovo zagreva. Postoji jedan trik koji izgleda banalan, ali puno znači. Nož brišete o mokri truleks sunđer da bi skinuli višak šećera pre stavljanja na plotnu, a u suprotnom bi plotna dimila od šećera. Prvo se naprave prorezi u obliku krsta, a potom se seku individualne linije, četvrtina na pola, pa osmina na pola i tako redom dok ne dobijete 32 parčeta. Naravno vrelim nožem se iseče šećer koji je iscureo sa strane torte. 




Za ovo je potrebna dobra volja i puno strpljenja. Nema ovde žurbe. Puter u šećeru omogućava da se glazura seče polako, a bez njega bi pucala i moralo bi se raditi brže. Mislim da je ceo proces trajao i preko pola sata. Onda se ukrašava, a ovo ukrašavanje je zaštitni znak teta Milene. Puter i prah šećer se umute i sa time se šara. Puter ubije slatkoću glazure pri jelu i odlično se slaže. 




Doboš torta spada u red jeftinijih torti. Nema tu puno sastojaka, ali je ovde veština u pitanju. Ova ima oko 20. kora, takva je tradicija u porodici, a ja vam recept ne mogu sada dati sve dok je ne napravim, i to uspešno, što se može desiti u ovoj godini, a možda ćete pričekati i duže. Ne da krijem recept, ali volim prvo ja da obradim stvar pa vam ga prenesem. Do daljnjeg uživajte u slikama, a ja malo da okitim svoj blog tuđim perjem!

Samo mi je žao što teta Milena nema blog jer bi sigurno odnela prvo mesto u Daring Bakers izazovu pravljenja Doboš torte. Mogli smo i da je brendiramo i pošaljemo u svet!





HOW A PERFECT DOBOS TORTE SHOULD LOOK LIKE
OUT OF THE DARING BAKERS LEAGUE

Last week while visiting my husbands family I had a chance to watch my mother-in-law make a perfect caramel topping for her Dobos torte, a torte that is a trade mark of my husbands family. If she had a blog and posted this on the Daring Bakers challenge she would be in the first place by far. 

Women in Serbia have a real gift of making tortes and cakes, that most of the Viennese and Paris pastry shops would envy. Cakes that Buddy Valastro makes just would not cut it here in Serbia. There is a great tradition of making sweets here and many of the recipes came from the Austrian-Hungarian Empire and the Ottoman Empire that once ruled our country. The recipes were kept, perfected and are still made. We are currently experiencing a trend of Tiramisu and Cheese cakes in every restaurant but still, this is just a trend and a great tradition of layered cakes is kept in almost every home. 

I have the recipe written in my notebook, but never attempted to make it just like she does. It is a family recipe with 19-21 layers of sponge, layered with chocolate filling and a perfect caramel topping. We got there after the torte was layered since she does this in one day, and then covers it with the topping the next. I watched how she spread the caramel topping with ease, cut it with a simplest of all knives that she heated on the stove after each cut and made perfect slices. It all looked so easy to me. Well, anyone who does anything well makes it look easy. You would think this is a piece of cake. Well I dare you to try.

I am not bringing you the recipe today of this 20 layer Dobos even though I have it, since I have not made it. When I make it successfully I will post it, and when that would be I can not say. This year or in the next five years, can not promise.




63 коментара:

  1. Draga Jelena torta izgleda fantastično,oduševila si me!
    Da mi je sad uz kavicu jedan komadić... ma i više:)

    Lijep pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  2. Izvini, gornji post sam napisala oduševljena fotografijama, pre nego što sam pročitala da je nisi ti pravila. Da preformulišem: bravo, Milena. (P.S. I ja se plašim doboš-torte. Izgleda mi jezivo to žongliranje s grilijašem. Ipak, svi koji su je napravili tvrde da uopšte nije teško.)

    ОдговориИзбриши
  3. O moj bogo..kad iz moje kuhinje izadje ovako nesto...mozda cu se i udati,hahahha:)
    Fantasticno izgleda..sve cestitke majstorici..ovo bi postidelo i prwvog poslasticara:)

    ОдговориИзбриши
  4. Majstor je majstor, hehe... stara škola, i ja ću možda jednom ovako... kad porastem ;)

    ОдговориИзбриши
  5. kako samo izgleda!! savršeno ko da gledam vitraj na nekoj crkvi!!!your sveki rulz!!!
    sad mi je jasno da je nikada neću napraviti!!

    ОдговориИзбриши
  6. Nemam riječi!! Čitam postupak rezanja pa opet gledam fotku, pa se vratim na postupak, pa opet gledam u fotku.

    I meni je žao što teta Milena ne piše blog, sigurno bi nam prenesla puno trikova i malih tajni majstora kuhinje.

    ОдговориИзбриши
  7. Po hitno reci svekrvi da pise blog i uci nas trikovima !!!
    Perfektno!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Drage moje,

    da vam se zahvalim u teta Milenino ime na lepim komentarima. Žao mi je nema preseka pošto je torta bila namenjena za krštenje unuka.
    Svesak mi je puna recepata teta Milene, a i pregršt maminih klasika čeka na pravljenje. Na mom blogu nema nešto poslastica, pošto smo vodili računa tu i tamo o ishrani ove godine, pa se stiče dojam da smo živeli samo na pecivima i supama. Peciva su uglavnom bila za goste, a supe su servirane ko glavno jelo. Elem, ne stižem ni torte praviti jer uvek dobijamo od moje mame i teta Milene, pa nikako da moje torte dođu na red. Kada dođu, biće to proverene prave torte.

    ps teta Milena sigurno blog neće pisati, a da je bliže ja bi fotkala njene rukotvorine i pisala. Doduše ima ona i najmlađe dete skoro punoletno (Petre nadam se da čitaš ovo) koje bi moglo sve ovo fotkati, ali trenutno je Lady Gaga zanimljivija od fotkanja ručkova i poslastica. Razumete! :P

    ОдговориИзбриши
  9. Ma idi bre Jejo, bježi!!!! :))
    Svaka čast tvojoj sveki, stvarno je majstorica od grilijaša i doboš torte! Ali, stvarno majstorski!

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka cast teta Mileni, gledam ove slicice i ne mogu da se nadivim kako je glazura od secera perfektno uradjena, dobosicu nisam nikada pravila jer mi je izgledala bas nekako komplikovano, a tek ispeci 20 korica, uh... mozda se jednom ipak usudim, hvala na detaljnom objasnjenju, nisam znala ovo za zagrejano secivo noza, sve sam mislila da to mora brzo da se uradi.;))

    ОдговориИзбриши
  11. LANA

    Verujem da bi tvoj Dobošica obzirom na tvoj talenat za dekoraciju bila rame uz rame sa ovom. Nema potrebe ovde žuriti, već je caka u kockici putera koja neda glazuri da očvrsne tokom pola sata ili sat, i u nožu koji se lepo zagreva na plotni. Nikakav specijalni nož tu ne treba samo da je tanji i bez recki.

    ОдговориИзбриши
  12. Ni ja jos nisam probala da je napravim,nema odredjenog razloga.A svekrva ti je stvarno prava majstorica.Verujem da, kad je budes i ti napravila,bice isto ovako dobra,jer si i ti prava majstorica.Hvala za trikove!!!Pozdrav za dve dame:))

    ОдговориИзбриши
  13. Perfektno, kao sto vec onomad rekoh na coolki, bravo majstore - teta Milena. Ma, setila sam se odmah jer znam da si mi o tome nesto napisala kada ja objavih moju prvu Dobosicu... eeee, dvadeset spratova i ovakvo savrsenstvo od rezova. Pa, samo se klanjam i cutim. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  14. zaista svaka čast, ovo je čsta perfekcija. Baš mi je drago što si podijelila ovo s nama, a radujem se i receptu. Ja još nikad nisam radila Doboš tortu, nisam se još odvažila

    ОдговориИзбриши
  15. Svidja mi se ovo "Za nekoga ko je pravio milion puta nema tu šta da se objašnjava..."

    Divan post!

    ОдговориИзбриши
  16. WoW!! Torta stvarno divno izgleda, a tek ovaj rez!! Nisam ju nikad radila, čak i nemam neki dobar recept, uvik mi je izgledala nekako nedostižno baš zbog tog karamela. Uvik sve ukrase upackam pa sam sigurna da bi i ovaj karamel i to je jedan od razgloga zašto je nisam radila. Uopće nisam imala pojma da se ovako reže i da nož treba zagrijavati, ali kada sam sve pročitala tako logično zvuči... Divni savjeti Jelena. Torta stvarno, ali zaista izgleda divno i vjerujem na riječ da je zaštitni znak obitelji. Molim receptić kada stigneš :) :)

    ОдговориИзбриши
  17. Ja volim dobosicu, nisam nikad pravila sama. Teta Milena ja majstorica, mozda bi mogla ponekad gostovati na tvom blogu?
    P.S.
    Snite su mi malo pretanke;)!

    ОдговориИзбриши
  18. MELROSE
    Jeste, zaista je majstor za Doboš, a šnite moraju biti tanke za ovaj recept jer se radi o 20 kora i verziji Doboš koja nije nalik onoj sa 6 kora. Ovde je jedno malo parče sasvim dovoljno, jer su kore drugačijeg sastava, nisu kao patišpanj.

    MAJO
    Kada gledaš kako se radi izgleda prosto ko pasulj. Kada je napravi stiže i recept jer mogu i sada da ga objavim pa da se posle ljutite što vam nije uspela. Bolje da idemo sa objašnjenjem za početnike onako step by step. Biće, jednog dana...

    NALE
    I tvoja Doboš je odlična, i više nego odlična!

    ОдговориИзбриши
  19. au, ovo je predivno!
    tvojoj sveki duboki naklon a tebi hvala na divnim fotkama i na tome što si ovo podijelila s nama :))

    ОдговориИзбриши
  20. Aaaaa - fenomenalna je!!! :) Ja ju isto nikada nisam pravila jer se bojim te secerne glazure. Ali moracu se jednom ohrabriti! Kad ti objavis recept, probacu! Svaka cast teta Mileni! :)

    ОдговориИзбриши
  21. Uh, stvarno steta sto nisi ukljucila opciju snimanja. Jako bih voljela vidjeti kako to ide. Jos nikada nisam skupila hrabrosti da se upustim u avanturu izrade ove torte. Sve pohvale svekrvi.

    ОдговориИзбриши
  22. Dobošica sa 20 kora, divim se gospođi koja je ovu divotu napravila. Torta je perfektna.

    ОдговориИзбриши
  23. Sjajno :) I svaka cast za trud! Trebalo je to napraviti, a tek ukrasiti :)

    ОдговориИзбриши
  24. Uvek sam se pitala šta je tako posebno u toj potrebi da se napravi što veći broj, što tanjih kora. Za doboš znam da obično idu 10 max 12 kora, sad sam totalno zanemela na tih 20! Pa kolika je to torta?! Mora da je i prilično visoka, a verujem i prečnika priličnog, brojala sam dvaput, da se uverim, da sam videla svojim očima okruglu tortu koja je predviđena za 32 parčeta!!!! Glazuru da ne pominjem, zaista izgleda savršeno. Nisam se u to upuštala, ali znatiželja će me naterati. Negde sam videla da se karamel razliva preko jedne kore, same, odvojene, koja nije na vrhu torte. Pa ako tu zezneš, uzmeš drugu. Pa ponovo... Pa tako, dok imaš kora ;)))) Kad jedna konačno uspe, ta se proglasi poslednjom i stavi na tortu :) To je verovatno za nas pripravnike i neuke, koji ne bi da zeznu celu tortu ako preliv ne uspe, teta Mileni svakao ne trebaju ovakvi tip-ovi :)

    Potpuni i apsolutni respect svekrvi, i hvala za post i slike.

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  25. MAJO,
    evo premerila sam pleh, pošto sam dobila dva pleha za Doboš i oni su prečnika 26cm, a torta je po slobodnoj proceni pošto nemam parče kod sebe nikih 8cm visine. Kore se prave od 8 jaja i tanke su kao papir, sasvim različite od onih kod kojih se radi patišpanj. One imaju veću količinu šećera i keksaste su, a ne vazdušaste. Ovo glazura izgleda tako laka za pravljenje, ali samo kad se gleda. Kada je teta Milena razlila karamel ostavila ga je tako nekih 5 do 10 minuta a za to vreme je uključila ringlu i grejala nož. Bez ikakve žurbe. Izgleda prosto, jer je ona pravi već 35 godina. Ako ovaj karamel sečeš na zasebnoj kori nema šanse da ga sklopiš posle ovako perfektno na torti. Treba probati možda na nekoj običnoj kori od belanaca i uvežbati. Parčići su tanki jer je ona izuzetno jaka i veća količina nije potrebna.

    ОдговориИзбриши
  26. Objavila sam post o jelima s tvog bloga, pa pogledaj i javi sviđa li ti se izbor :)

    ОдговориИзбриши
  27. Hvala Jelena. Posle kad sam ponovo gledala slike na kojima se vidi ruka i noz, videh i ja, da torta nije neka preogromna. Tim pre, svaka cast za secenje na 32 komada!

    Ovo sto sam pomenula, da se karamel razliva na odvojenoj kori, mislim da se ona posle prebaci cela, tj. sama kora ostane cela, a samo se karamel prosece. Davno sam to negde videla, a ne secam se ni kad ni gde, pa i nije bas mnogo bitno :)

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  28. Zaista je božanstvena iako sam ju radila jednom prilikom čak je i bila fina ali je bila malo tvrda,malo je pucala i nisam bila zadovoljna pa te i razumijem iz kojeg razloga recept nećeš objaviti dok to sama ne izvedeš.

    ОдговориИзбриши
  29. There was a lady who wrote me about the origins of Dobos torta; don't think I have her email anymore, but I sure hope she Googles the cake again and finds your blog. This looks good....

    ОдговориИзбриши
  30. ne volim dobosicu, ALI, rijetko sta me ostavi wowowowowow kao ova tvoje sveki. mislim da nigdje nisam vidjela prezicniju i lijepsu izvedbu.

    ОдговориИзбриши
  31. Uh, gde me nadje sa Doboš-tortom! Tu je moja Njanja bila stručnjak, i od kad je umrla, nikad je više nisam jela. A i njena je bila prelepa kao tetka-Milenina!
    Da znaš da sam se zarekla da ću da postanem i ja stručnjak za te naše stare, klasične, gradske torte, da im se ne bi izgubio trag (pošto smo u SAD, šanse su ogromne:)
    Dosad sam uspešno odradila samo Reformu, pa se baškarim onako samozadovoljno već više meseci.
    Milo mi je što ćemo zajedno da se uhvatimo u koštac sa slatkim nasledjem:)

    ОдговориИзбриши
  32. Looks so yummy!
    I also love the design.
    Thanks also for having an english version of your post.

    Cassy fromAcoustic Guitar Online

    ОдговориИзбриши
  33. Ovoj torti se divim od kada sam je ugledala, bila sam odmoru i mama i ja je gledamo i gledamo. Dobošica je inače i jedna od mojih omiljenih torti, ali do sada se još nisam usudila sama je napraviti. Mislim da je ne bi nikada niti približno ovako dobro izrezala, ali...., izazov je tu, možda se jednom i okušam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam pravila Dobos tortu nikada,a dosta komplikovanijih saspremala.Uvek strepim od preliva.Posle Vasih saveta sam resila da se okusam moju spretnost i pravim je po podne, sutra cu probati preliv.Nadam se da ce mi poci za rukom!
      Pozdrav Biljana.

      Избриши
    2. Neno, ovo je jedina torta koja sa prelivom može krenuti naopako, istina, ali zanat se uči godinama. Nemojte očajavati ako ne ispadne prvi put. Moja svekrva je pravi evo već 37 godina i sad je maher za glazuru. Znatno zavisi i od vrste šećera jer se sad kod nas prodaje sve i svašta. Ako kojim slučajem mnogo pregori, nemojte prelivati, već novo-nanovo pravite. Sve je stvar vežbe.

      Избриши
  34. Hats off to your mother-in-law! Mine never came out so perfect, but then again I only made it a couple of times. I know what you mean when you talk about the Serbian dessert recipes. They are very traditional in our culture, too (I am Romanian).

    Love your blog, and really appreciate the effort you put into translating the recipes. I know it takes a lot of time.

    ОдговориИзбриши
  35. Thank you Laura for visiting my blog and for these kind words. I am fascinated how Romanian and Bulgarian cuisine surpasses all the other blogs that I have visited all around the world. I guess women in this region have learned to cook with what they have in bad and good times.

    When I click on your name I do not see any information, I mean do you have a blog I can follow?

    ОдговориИзбриши
  36. Ovo izgleda savršeno! Ne znam da li bih se usudila da je napravim? Možda da Svaka čast
    Ljilja

    ОдговориИзбриши
  37. Pravim odlicnu dobos tortu po receptu starom najmanje 80 godina.Glazura je zaista zahtevna i probala sam sve varijante.Ispostavilo se da dodavanjem meda pri kraju i magarina( maslac hoce da gori) vreme stezanja se produzava i lakse se sece.Sad mi je najjednostavnije da isecemglazuru na vecu parcad i poslazem je preko torte kao lepezu.

    Slika bi bila savrsena bez slaga- on nema sta da trazi na dobos torti.Inace rad je besprekoran.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olivera, evo sad sam pogledala i zaista izgled akao šlag ali nije već je puter, čist puter. To je zaštitna šara moje svekrve i uvek je tako pravi. Hvala an savetima!

      Избриши
    2. Izvini! Zaista izgleda kao slag.A puter je neizostavan ,isvaka cast tvojo svekrvi sto ima svoj licni pecat.Ja ga godinama trazim.Jos jednom=Svo postovanje!

      Избриши
  38. Dobos tortu pravim cesto po porudzbinama,samo mi nikada nije palo na pamet da secernu glazuru stavim preko gornje korice,tj cele torte....ja jednu koricu ostavim sa strane,prelijem glazurom,oznacim parcad pa je stavim na toru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anonimna, ne bi ja menjala postupak je rako je radiš po porudžbinama onda si sigurno maher. Svako ima svoj stil. Ovde ako zabrljaš teško ti se piše.

      Избриши
  39. Stvarno majstorski,vidi se iskustvo,opuštenost i preciznost svojstvena samo dugogodišnjim majstorima.Ja često cupkam,poskakujem,obigravam dok pravim i psujem kad dohvatim vreli šećer.;))
    Sviđa mi se okrugla varijanta,nekako je svečanija.

    ОдговориИзбриши
  40. Draga Jelena, veliko hvala za ovu slikovnicu i temeljno objasnjenje. Moja baka je bila majstor za dobos-tortu, njena je doduse uvek bila cetvrtasta, takvi plehovi, ali prelivanje glazurom nisam ni ja, njena ljubimica, nikada gledala, mora da je bilo stresno :-)) Doduse, nisam se tada ni zanimala za kuhinju. Sad, medjutim, pokusavam da ponovim neke majstorije iz bakine kuhinje pa mi ovo puno znaci. Jos jednom hvala :-)) Ljiljana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu Ljljo. Nisu neke slike pripreme, tj. nije to tehnički lepo slikano ali se vidi kako i šta treba. Svekrva tortu pravi jedan dan a onda sutradan na miru radi glazuru. Nemoj nikada da radiš isti dan jer za ovo treba strpljenja. Nije teško ali traje to sečenje.

      Избриши
  41. Cao ,Jelena.... postojili sansa da se pojavi recept za ovu krasnu tortu:? Hvala i topli pozdrav

    ОдговориИзбриши
  42. Cao Jelena:) hvala na odgovoru, steta... spremam se za vikend praviti Dobosicu, trazim recept na ovim stranicama. Topli pozdrav iz hladne Norveske :)

    ОдговориИзбриши
  43. Jelena, divan recept, samo je ova dobosica preveliki zalogaj za moju kulinarsku (ne)sposobnost. Ali imam molbu: pitaj divnu svekrvu koji secer koristi za karamel? Danas sam pokusala da napravim karamel za drugu, mnogo jednostavniju poslasticu i zaprepastila sam se, kao da sam topila pesak, dobila sam mutnu lepljivu masu koja uopste nije bila tecna, vec sam morala da mesam da ne bi potpuno izgorela! Taj secer sam doduse prvi put kupila (i poslednji) - Sunoko zuti secer. Sada mi ne pada na pamet da kupim ni njihov beli, a trebace mi karamel, idu Uskrs i slava mog brata :-)) Hvala unapred :-)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A pa greška je jasna i nema razloga za odustajanje od karamela. Beli šećer, a ne žuti. Žuti ni pod razno. Koristila sam razne šećere i mogu reći da više ima veze sa turom šećera tog proizvođača nego isključivo sa proizvođačem. Dugo mi je Crvenkin šećer bio odličan, sitan, beo i baš lep za karamel, pa se on nešto pokvario pre par godina nešto je postao krupniji, mutniji... Kad nađeš lep, beo, sitan onako skoro kao so, onda kupiš više tog šećera i ostaviš za karamel.

      Količina koja prekriva Doboš okruglu od max 28cm prečnika bi bila 400g belog kristal šećera. To i jeste previše jer neće sve otići na tortu ali je dovoljno za one koji nisubaš vešti jer mogu sa šećerom da barataju. Ako se izlije sve biće pretvrdo za sečenje vrelim nožem, ali je dovoljno ako čovek nije baš vešt.
      PS šećrpa sa debelim dnom je zakon, a još bolje tiganj sa debelim dnom.

      Избриши
  44. Veliko hvala, Jelena, stvarno ste srce, sad znam da je u pitanju cista lutrija :-( Inace moze karamel i od zutog secera, divno se topi onaj uvozni, od trske, samo nisam probala od toga tvrde prelive. Za to cu ipak poslusati Vas savet.
    Jos jednom hvala i puno srece u zivotu, a i u pravljenju lepih stvari :-))

    ОдговориИзбриши
  45. Jelena, vec sam ostavila komentar prosle godine ovde u vezi dobosice. Tu slavnu tortu , pravila sam i ja, medutim bila mi je zilava. Zasto? Neznam. Kad god navratim na tvoj blog s ceznjom gledam u ovu ljepoticu. Nadam se da cu docekati na ovoj stranici recept :) , a do tad srdacan pozdrav s dalekog sjevera :)

    ОдговориИзбриши